به دنبال خاص بودن کارت ویزیت خود باشید

دسته بندی :

طراحی کارت ویزیت برای یک شرکت ثبت‌شده، یک مقدار به کشف تمدن ناشناخته شباهت دارد.  طراحان باید برای کشف المان‌های اهداف و رفتاری که مشتری آن‌ها را مدنظر دارد جستجو کنند. بعد باید تمام دانسته‌هایشان را روی یک سطح بیاورند که پرمعنی باشد! خاص بودن کارت ویزیت را همواره مد نظر داشته باشید.

طرح‌هایی از کارت ویزیت که به شما معرفی می‌کنیم

به‌جای طراحی کارت‌های دوبعدی و صاف، با شجاعت طرح‌هایی با استفاده از مواد قابل‌لمس ارائه داده‌اند:

کارت ویزیت، حاوی طالع‌بینی‌های کوچک: نوارهای باریک طالع‌بینی‌های خوشحال‌کننده را از خودش بیرون می‌دهد.

به نظر ایده خیلی جذاب و حتی سرگرم‌کننده است!

طراحی کارت ویزیت شرکتی, کارت ویزیت شخصی

این کارت که به اسم کارت خون نام‌گذاری شده به این صورت هست که برای تشخیص هویت، فرد باردار می‌تواند به‌راحتی انگشتش را روی سوزن کوچک داخل کارت قرار دهد!

کار بعدی کارت ویزیت حاوی دانه گیاه: یک ضمیمه نمادین دارد، رشد یک رابطه جدید با فرستادن یک‌دانه گیاه واقعی.

خاص بودن کارت ویزیت

این کارت ویزیت خلاقانه با برش خاصی طراحی شده است که بعد از باز کردن آن باعث غافلگیری مشتری می شود.

به یاد داشته باشید با کمترین امکانات می شود جذاب ترین کارت ویزیت را به مشتری تحویل داد.

خاص بودن کارت ویزیت, طراحی

بافت روی کارت ویزیت: یک بافت درهم‌ریخته و موج‌دار از یک صفحه مانیتور خراب می‌تواند مشکلاتی را در مرحله چاپ رنگی به وجود بیاورد ولی در یک کارت ویزیت که با استفاده از گرافیک حسی طراحی‌شده، مثل این طرح، باعث خوشحالی است.
این طرح کارت ویزیت شبیه یک غافلگیری است.

وقتی کارت را بیرون می‌کشید، ابتدا می‌بینید که به نام اول شرکت اشاره می‌کند حالتی متفاوت از آن‌که از اول بود پیدا می‌کند، بعد نشانی ظاهر می‌شود.
این طرحی است قوی که برای ما کار پیدا می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.