تبلیغ را دور بینداز!

دسته بندی :

این صندوقچه فلزی که یک برگ کاغذ معمولی خشک را در خود جای می‌داد. برای شرکت‌های متوسط انگلستان نظیر دفاتر طراحی او در شانس‌های تبلیغاتی که استفاده بالایی از کاغذ داشتند و درواقع برای تبلیغ کاغذی از جنس مرغوب‌تر از کاغذ داخل قوطی فرستاده می‌شد. متن روی کاغذی که در داخل صندوقچه فلزی قرار داشت از زبان خود کاغذ نوشته‌شده بود و کاغذ بیچاره از این مسئله که کاغذی از جنس کاغذهای کاغذهای ری پیپر نیست، اظهار تأسف می‌کرد و می‌گفت که اگر از جنس بهتری بود در وضعیت بهتری قرار می‌گرفت.
به دلیل کوچک بودن اولین صندوق‌های پستی آن ها را به‌راحتی فروشگاه‌های کوچک محلی تهیه می‌کردند.
گروه اولیه خیلی خوب کارکردند، هرچند که منبع صندوقچه‌های فروشگاه‌های محلی انگلستان -مثل خوشحالی آن‌ها- خیلی زود ته کشید.

طراحی گرافیکی

افزایش بودجه هوشمندانه

این بسته پستی برای تحریک کردن دوستان و مشتریان تئاتر المدیا انگلستان طراحی‌شده بود. برای تشویق کردن آن‌ها برای حمایت مالی از تئاتر با خرید یکی از صندلی‌های تئاتر که پلاک اسمشان به آن نصب می‌شود، این طرح تبلیغاتی خیلی جالب شامل تصویر منفی یک آدم است که از داخل کارت بیرون آمده درحالی‌که جمله: حتماً در المدیا دیده شوید حتی اگر آنجا نیستید، روی آن نوشته شده است.
در تولید این بسته تبلیغاتی به دلیل محدودیت بودجه تئاتر، هزینه خیلی کمی در نظر گرفته‌شده بود.
نیک فینی مدیر طراحی دفتر طراحی گرافیکی ان بی می‌گوید: “«اگر که می‌توانستیم پشت این قالب بریده‌شده را وقتی‌که کارت بسته بود به نحوی بپوشانیم تا وقتی کارت باز می‌شد بیشتر غافلگیرکننده باشد کار خیلی بهتر می‌شد”.
ولی متأسفانه بودجه گفت؛ خیر، ظاهراً برآورد قیمت خیلی کلان بود، درهرحال او به هر نحوی که بود کارش را انجام داد.

 

چروک برداری

برای یک تبلیغات جهانی برای کاغذ دفتر طراحی گرافیکی تکولا برای دفاتر کپی و چاپ‌های بزرگ اقتصادی -که مشتریان احتمالی کاغذها را تشکیل می‌دادند- با این انگیزه که به آن‌ها قول می‌دادند با استفاده از این مدل جدید کاغذ چهره آن‌ها عوض شود، ابزار چروک برداری آنی صورت فرستاد.
با این مثال، دریافت‌کننده باید می‌فهمید که با چه کاغذ خوبی روبرو است. کل بسته تبلیغاتی با استفاده از همین مدل جدید کاغذ اجراشده بود.

بنا بر گفته طراحان دفتر طراحی گرافیکی تکولا طراحی و تولید این پاکت چندان هم ساده نبوده، آن‌ها برای طراحی این پاکت تحقیقات زیادی در مورد لبخند انجام دادند و از خودشان -به نام تحقیق- در حال لذت بردن از تماشای فیلم‌های کمدی و خوردن سس ‌کاری و نوشابه عکس‌های زیادی گرفتند.

طراحی گرافیکی

طراحی گرافیک

فروشگاه اینترنتی

برای معرفی وب‌سایت سرگرمی اینترنتی دفتر طراحی پی الون به آدرس www.p11.com/fontfetish سایتی که مکانیسم آن عشق به گرافیک است

دفتر طراحی گرافیکی پی الون این بسته تبلیغاتی را شامل یک شلاق لاکچری حقیقی در یک دسته‌بندی لوله شده و یک پوشش چرمی که دور آن پیچیده شده بود طراحی کرد.
این طرح بر مبنای سرنخ‌های فانتزی صوتی که روی سایت قرار دارد- که یکی از آن‌ها صدای شلاق- طراحی‌شده بود.

الکس دجسوز یکی از طراحان هم کار در دفتر گرافیکی نه‌تنها این کار را طراحی کرد بلکه در حقیقت بسته‌های چرمی دور کار را هم خودش و با دست دوخت.
این بسته تبلیغاتی برای ویراستارهای مجلات تخصصی طراحی فرستاده شد تا آن‌ها را تحریک کنند که از سایت بازدید کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.