تبلیغات کلیکی ، تبلیغات کلیکی چیست؟
من همیشه در جستجوی شیوهای برای بازار هدفم و شناسایی بازارهای اختصاصی جدید هستم.
ابزارها و تاکتیکهای ویژه همیشه در حال به وجود آمدن و کهنه شدن هستند.
اگر به فروش کالاهای کم مشتری مانند لوازم الکترونیکی و یا محصولات دارای اطلاعات طریق استفاده وسایل گوناگون
هستید، میتوانید مشتریان خاص خودتان را دریکی از وبسایتهای فروشگاهی بزرگ پیدا کنید. اگر نتوانستید
این را یک معضل جدی به شمار بیاورید و پیش از آنکه زمان و هزینه زیادی را صرف این تجارت کنید، بهدقت تحقیقات انجام دهید.
پرداخت بابت هر کلیک بهراحتی به شما این امکان را میدهد که با پرداخت هزینه در نتایج جستجو برای هر واژه کلیدی انتخابیتان در صدر باشید. درروش پرداخت بابت هر کلیک علم و هنر وجود دارد، که از گستره موضوع موردبحث امروز ما خارج است اما میتوانید متوجه شوید که اگر شما در میان افرادی که برای فروش کالاهایشان از جستجوی آنلاین استفاده میکنند بالاتر باشید میتوانید وبسایت
درست کنید و محصول رایگانی را در قبال دریافت آدرس ایمیل مردم ارائه کنید و از این طریق فهرست مشتریان خاص خودتان را ایجاد کنید.
تبلیغات کلیکی چیست؟
این صفحه زمین فرود نام دارد و سنگ بنای جمعآوری اطلاعات مشترکین از بین بازدیدکنندگان وبسایت شما خواهد بود.
چالشی که در پرداخت بابت هر کلیک و موتورهای جستجو وجود دارد، این است که ممکن است یادگیری چگونگی استفاده مقرونبهصرفه
از این انرژی در ساخت فهرست مشتریان برای بازاریابان اینترنتی تازهکار کمی پرهزینه و پیچیده باشد، بهخصوص اگر که
برای هر کلیک بیشازاندازه هزینه پرداخت کنید متوجه میشوید که زمان زیادی میبرد که از طریق مشترکینی که به دست آوردهاید هزینه آن را جبران کنید.
یکی از روشهایی که من دائماً از طریق آن جمعیت زیادی را به وبسایتهایم و مشترکین جدیدی را به فهرستم اضافه میکنم خیلی ساده و در اغلب موارد رایگان است.
من مطالبی را مینویسم (یا به شخصی پول میدهم تا آنها را برایم بنویسد)
و آنها را به ناشران مجلات اینترنتی و یا وبسایتهایی که به دنبال مطالب تخصصی هستند ارسال میکنم.
تبلیغات کلیکی چیست؟
اما اینیک استراتژی است که هرگز کهنه نخواهد شد. مردم اینترنت را برای یافتن اطلاعات موردنظرشان جستجو میکنند.
چنانچه مقالهای از شما بیابند که به سؤالات آنها درباره موضوع خاصی پاسخ داده و در وبسایت شما اطلاعات بیشتری پیدا کنند به شما به چشم یک متخصص قابلاعتماد نگاه میکنند.
بهترین قسمتش این است که بازدیدکنندگان به صفحه زمین فرود شما که پیشتر گفتم میرسند.
مردم مؤلفین را عنوان متخصص بهحساب میآورند و تا زمانی که شما اطلاعات مفید در اختیارشان قرار دهید مشترکین جدید به پیشنهادها شما احترام خواهند گذاشت و احتمال اینکه از شما خرید کنند در مقایسه با وقتیکه تنها به صفحه خرید شما برخورد میکنند بیشتر خواهد بود.
فرمولاسیون نوشتن یک مقاله این است که موضوعی را که میدانید موردعلاقه بازار هدف آن است را انتخاب کنید.
مثلاً اگر میدانید که یکی از نگرانیهای مردم این است که سگهای گرگیشان به آدمهایی که مزاحم نیستند
حمله میکنند میتوانید مقالهای در رابطه بااینکه چگونه میتوان سگ گرگی را دوست دار آدمها درعینحال یک سگ نگهبان کارآمد تربیت کرد بنویسید.
تبلیغات کلیکی
موضوعات خاصی از این قبیل بهتر از نوشتن متون کلی درباره سگها است.
اطلاعات مفیدی درباره یک موضوع خاص ارائه کنید و آنگاه به خوانندگان مقالهتان بگویید که برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانند از سایت شما دیدن کنند و یا مشترک مجله خبری رایگان تان شوند. لزومی ندارد که مقالات حجیم و طولانی بنویسیم، تنها اطلاعات کافی درباره موضوع موردنظر ارائه کنید تا کنجکاوی خوانندههایتان را تحریک کند آنها را برای دریافت اطلاعات از سایت شما دیدن کنند.
نهایتاً اطلاعات عمیق و تخصصی در محصولاتی که شما برای فروش دارید یا خواهند شد.
پس منظور از انجام تمام این اقدامات این است که بهقدر اطلاعات در اختیار آنها بگذارید تا یک رابطه بر پایه اعتماد و اطمینان با بازدیدکنندگان سایتتان درست کنید اما طوری که آنها بدانند که اگر میخواهند از تمامی تخصص شما بهره ببرند باید بابت آن هزینه پرداخت کنند.
اصل کلیدی که در اینجا باید متوجه آن شوید این است که شما با ارائه ارزش پیش از اینکه آنها از شما چیزی بخرند رابطهای بر مبنای اعتماد و اطمینان با بازدیدکنندگان سایتتان درست کرده و آنها را به مشترکین خودتان تبدیل میکنید. تمامی هدف شما این است که پیشنهاد غیرقابل خودداری تا به حد ممکن باشد که آنها را در فهرست شما وارد کند تا شما بتوانید دوباره و دوباره با آنها کارکنید. درواقع شما با چشاندن کمی از مزه محصولتان دارید برای خودتان یک بازار تشنه ایجاد میکنید.