۱۳ قانون موفقیت نمایش تجاری

دسته بندی :

حالا وقت نمایش ارائه تجارت و عرضه سالانه تجارت شما است. تا مشتری بالقوه و بالفعل عرضه‌کننده و رقیب به مدت دو روز در شهر خواهند بود. هیچ کجا نمی‌توان چنین تمرکزی از افراد پیدا کرد. این فرصتی برای فروش مشاهده و ایجاد رابطه است. چطور از سود خواهید برد؟همچنین زمان آن است که از آن سود ببرید. اگر قرار است ۷ هزار و ۵۰۰ نفر برای دو روزبه مدت ۲۰ ساعت درجایی باشند، چه معنی برای شما می‌دهد؟ و چه‌کاری باید دراین‌باره انجام دهید؟ چه طور برای نمایشگاه سرمایه‌گذاری می‌کنید؟
برخی به نمایشگاه‌ها می‌روند، تنها به خاطر اینکه از شانس خود برای بیرون بودن از دفتر کار یا شهرشان و داشتن اوقاتی بهتر استفاده می‌کنند.

اگر قصد دارید فرد موفقی باشید از این افراد اجتناب کنید.
در اینجا ایده‌هایی برای کمک به شما در جهت برنامه‌ریزی و بالاتر بردن مزایای خود در نمایشگاه‌های بعدی که می‌خواهید در آن‌ها شرکت کنید آمده است. این قوانین موفقیت و مشاهده به شما کمک می‌کنند تا در نمایشگاه کارکنید و قدرت آن را بفهمید.

 

۱٫ فکر کنید. چه مدت شما زمانی می‌برد تا ۷۵۰۰ تماس فروش درجایی به‌غیراز یک نمایشگاه تجاری داشته باشید؟ اگر بیست تماس در روز که بیشترین تعداد تماس است داشته باشید ۳۷۵ روز طول خواهد کشید تا ۱۵۰۰ تماس فروش داشته باشید.

۲٫ سود بردن از یک نمایشگاه تجاری مؤثرترین فرصت ازنظر هزینه در سال در زمان آمادگی است. آمادگی را به بیشترین حد ممکن برسانید: اگر انتظار برد دارید بهتر است آماده پیروزی باشید. با نمایشگاه ( غرفه سازی و دکور )، کارکنان و کالاهای خود آماده شوید. اطلاعات خود را در دستور کار قرار دهید.

موضوعات مورد ارزش خود را آماده و تمرین شده داشته باشید پرسش‌ها و اظهارنظرهای قدرتمندی را از پیش آماده کنید. خط شروع و اظهارات اعضای خود را باید کامل سازید.

۳٫ برنامه بازی خود را بیش از ترک دفتر کارتان کامل کنید: مجموعه‌ای از اهداف و خواسته‌ها را برای تعدادی از مشتریان بالقوه آماده داشته باشید. این مجموعه شامل مشتریانی باشد که قصد معامله با آنان رادارید، کسانی که می‌خواهید ملاقات کنید و فروش‌هایی که می‌خواهید انجام دهید و نحوه انجام دادن این اقدامات.

غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی

۴٫ در بهترین و مجلل‌ترین هتل‌ها مستقر شوید: در کانون رویداد قرار بگیرید. ممکن است این عمل کمی پرهزینه باشد اما ارزش این کار را دارد.

۵٫ یک روز زودتر به محل برسید: در این صورت فرصت و مزیت راحت بودن و آگاه بودن از کارهای مهم را پیدا خواهید کرد. بسیاری از صاحبان نمایشگاه و شرکت‌کنندگان با هواپیماهای شخصی خود پرواز می‌کنند. سعی کنید این افراد را پیدا کنید.

۶٫ در طی سازمان‌دهی نمایشگاه تجاری کارکنید: اگر یکی از صاحبان نمایشگاه ( غرفه سازی نمایشگاهی ) نیستید، هر طوری که شده در حوزه سازمان‌دهی آن شرکت کنید. به ورودی کامیون‌ها بروید و بگویید که می‌خواهید کاغذ و یا بسته‌های مهمی را تحویل بدهید، اما وارد این سالن شده‌اید.

ورود اول وقت به نمایشگاه یک مزیت تاکتیکی به شما می‌دهد ممکن است شمارا از تماس‌های ارزشمند سودمند سازد.

بسیاری از مدیران دوست دارند در زمان سازمان‌دهی غرفه‌های خود در آنجا حضورداشته باشند. این حالت زمان بسیار مناسبی برای برقراری تماس‌های ارزشمند بدون هیچ تعجیلی در آن است.

۷٫ پنج نفر از افراد مهم صنعت خود را که قصد دارید آن‌ها را بشناسید، با آنان معامله انجام دهید یا فقط می‌خواهیم آنان را بیابید و گفت‌وگویی با آنان داشته باشید هدف قرار دهید.

۸٫ ده مشتری را هدف قرار بدهید: ارتباط برقرار کنید. رابطه ایجاد کنید. آن‌ها را به شام دعوت کنید. موقعیت خود را به‌عنوان یک فروشنده محکم کنید.

۹٫ ده مشتری بالقوه را هدف قرار دهید: ارتباط برقرار کنید رابطه‌ای را برای فروش بعدی برقرار سازید.

۱۰٫ هرروز نخستین فردی باشید که وارد می‌شود و آخرین فردی که آنجا را ترک می‌کند: این مسئله برای من بسیار موفقیت‌آمیز بوده است این کار فرصتی به من می‌دهد تا با افرادی که زود می‌رسند یا دیر می‌روند آشنا شوم. یک یا دو ساعت بیشتر می‌توانند به معنی ۱۰۰ تماس بیشتر باشد.

کارت تجاری

۱۱٫ تیم باشید. مسئولیت‌ها را پخش‌کنید: اگر از شرکت شما بیشتر از یک نفر در آنجا حضور دارد سعی کنید، مسئولیت‌ها را تفکیک کنید.

۱۲٫ یک سخنران باشید. یک سمینار برگزار کنید، یا در سمیناری سخنران باشید. این کار موقعیت و تخصص شما و شرکت شمارا به‌عنوان یک رهبر درزمینهٔ فعالیت خود محکم خواهد کرد. موضوعی را انتخاب کنید که مشتریان بالقوه شما آن را دوست داشته باشند.

۱۳٫ فوراً در پشت کارت‌های تجاری آنان یادداشت بنویسید: اگر خیلی تماس تلفنی دارید هرگز همه‌چیز را به خاطر نخواهید داشت.

پشت  کارت تجاری مطلب خود را یادداشت کنید و آن‌ها را تفکیک نمایید. اگر ۲۵۰ کارت بگیرید و چیزی پشت آن‌ها نداشته باشید اثربخشی شما برای پیگیری پس از نمایشگاه ۵۰ درصد و حتی بیشتر کاهش خواهد یافت.

از کارت‌ تجاری مشتریان بالقوه به‌عنوان ابزارفروش استفاده کنید. حتی می‌توانید قرارهای موقت ملاقات را در پشت کارت‌ها یادداشت کنید تا پس از نمایشگاه آن‌ها را تعیین کنید. مطمئن شوید که مطالب شخصی مثل بازی، بچه، ورزش، تئاتر و غیره را برای مراجعات بعدی در حین پیگیری نوشته‌اید.

برای “طراحی و چاپ کارت تجاری”  “غرفه سازی نمایشگاهی” خود با مشاوران کانون اندیشه خلاق تماس بگیرید.

کارت ویزیت های تجاری, کارت های تجارت, کارت ویزیت لایه باز تجاری, کارت های تجاری, قیمت غرفه سازی نمایشگاه, غرفه سازی نمایشگاه چیست؟, غرفه سازی ارزان, غرفه سازی نمایشگاه اصفهان

دیدگاه ها بسته شده اند.