پیشنهاد رد نشدنی یک پیشنهاد رد نشدنی نیست.
پیشنهاد رد نشدنی یک مأموریت مزایای یک خرید یا هر چیز دیگری که در مدارس بازاریابی و فروش یاد میدهند نیست.
پیشنهاد رد نشدنی یک پیشنهاد هویتساز است که در متن و مرکز یک محصول یک سرویس و یا یک شرکت نهفته است. سرمایهگذاری در آن طرح آنقدر ارزشمند و برای مشتری باورپذیر است که رد کردن آن ، برایش حماقتآمیز جلوه میکند.
اگر خوب اجرا شود پیشنهاد رد نشدنی به شما اجازه میدهد:
در میان طوفان پیامهای بازرگانی و شعارهای رنگارنگ که ذهن مشتریان را اشغال میکند ، خود را نشان دهید.
باعث میشود مشتریان به شکلی ناخودآگاه پیام بازرگانی شمارا از شخصی به شخص دیگر به شکل ویروس گونه انتقال دهند.
پاسخ به سؤال اصلی مشتریانتان ، محصول شما در سه ثانیه و حتی کمتر به فروش میرسد. این سه سؤال بزرگی که مشتری از شما میپرسد ، این است:
- سعی میکنی چیزی به من بفروشی ؟
- قیمتش چقدر است ؟
- از کجا باور کنم که راست میگوید ؟
- چه سودی برای من دارد ؟
- آیا محصول کنونی تا اینگونه است ؟
ممکن است این صحبتها کمکتان کند پیشنهاد رد نشدنی ، از سه بخش خیلی مهم تشکیلشده است:
- IRP بالا
- تمایز
- باورپذیری
اگرچه اینجا شاید آنقدر تأکید روی این موضوع تمرکز و ترکیب نمیکنیم اما شما باید در کسبوکارتان به آن خیلی توجه کنید. یک کتاب کامل به این کتاب اضافهشده چون مهمترین موضوع کسبوکارتان است اگر شما پیشنهاد رد نشدنی داشته باشید ، ممکن است کسبوکارتان بهگونهای به چرخند ، اما ممکن است اگر برخی تطبیقات هم در خودرویتان انجام دهید ، با روغن ذرت هم روشن شود و حرکت کند.
پیشنهاد رد نشدنی مانند یک سوخت جت با عدد اکتان بالا برای تجارت تا نمیماند که بهرهوری هر کاری که انجام میدهید چند برابر میکند.
هرچند نباید سعی کنید که این امر باعث شود قدم دو قدم سه را نادیده بگیرید. به کار بستن آنها از همینالامی تواند یک رشد انفجاری فوری در کسبوکارتان ایجاد کند حتی اگر پیشنهاد رد نشدنی هم ارائه نمیدهید.