تلاش برای ارائه خدمات خیلی عالی به مشتری

دسته بندی :

تلاش برای ارائه خدمات خیلی عالی به مشتری وزندگی کردن آنان برای این مسئله برنامه مخصوصی دارند بیرون بروید و به مشتری کمک کنید همچنین آنان از این مسئله سود می‌برند:  برای انجام دادن کار درست لازم است آیا شما این کار را می‌کنید منطقه اختصاصی ارزش بالا و کارکنان بسیار مهمی دارد که خود را فدا می‌کنند تا به مشتریان کمک کنند و از آنان پذیرایی نمایند. همچنین تأکید خاصی روی کمک به زنان جهت یافتن حس‌آگاهی درباره محصولات موردنیاز خوددارند. اندوخته‌های آنان کامل است و مشتریان می‌توانند  آن را حس کنند..

سیاست کلی  خدمت‌رسانی آنان برای کارمندانشان این است: از تمتم قضاوت‌های خوب خود در تمام شرایط استفاده کنید. شرکت‌کنندگان به درس گروهی‌ها می‌روند تا در آنجا نمونه مستندی را پس از نمونه ارائه‌شده توسط دیگران و بالاتر  از تصور دیگران ارائه دهند و بفروشند. برای این کار به سراغ رقبا برای خرید محصولاتی که بیرون می‌دهند یا انبار نمی‌کنند، می‌روند و آن‌ها را بدون هزینه اضافی به مشتریان می‌رسانند.

بیش از آن‌که کارمندی بخواهد پاسخ منفی به مشتری بدهد، باید تائید مدیریت ارشد خود را بگیرد. دراین‌باره فکر کنید.

این فلسفه خیلی ساده است… خدمت‌رسانی فراموش‌نشدنی، فرصت‌هایی را در مشتریان برای تکرار فراهم می‌سازد. خدمت‌رسانی ضعیف، مشتریان شمارا به‌سوی رقبا سوق می‌دهد.

هر زمآن‌که با یک مشتری مواجه می‌شوید، این را امتحان کنید… ارزش هر مشتری را برای ١٠ سال ارزیابی کنید و با دیدگاهی کلی و جدید به او بنگرید.

تی فهرستی از ۵١ روش برای نزدیک شدن به سلطان واقعی نوشته است.

در اینجا نمونه‌هایی آمده است:

با افراد مدیریت ارشد که فروش را انجام می‌دهند به‌طور منظم تماس بگیرید.

برای مشتری یک خط تلفن مستقیم ایجاد کنید.

این کار را به روش انجام دهید که تمام استعلام‌ها و یا شکایت‌های او را در طی یک ساعت پاسخ دهید.

هدفی را برای حل هر شکایت مشتری در طی ۲۴ ساعت قرار دهید و تلاش کنید آن را به ۱۲ ساعت برسانید.

خود مدیران ارشد یا کارکنان رده‌بالا را مسئول پاسخگویی به شکایت‌ها کنید.

شعار جامعی را با مضمون “شرکت ما یعنی خدمت‌رسانی” برای شرکت خود ایجاد کنید و به دیوار نصب کنید. یا بر روی بروشورها و یا لباس‌های هم‌شکل چاپ کنید. آن را روی پیشانی خود حک نمایید.

دیدگاه ها بسته شده اند.