نقش اشتیاق و ایمیل در فرمول جادویی

دسته بندی :

در سال ۱۹۹۹ اندو فاکس با همکاری یکی از شعرهایش یک وب‌سایت لیست عمل ایجاد کرد.

وب‌سایت آن‌ها آن‌قدر پرطرفدار شد که زمانی که می‌خواستم دومین وب‌سایتشان را راه بیندازند ، آندرو و لارسن در عرض ده روز درامد ماهیانه‌شان نزدیک به ۱۰ هزار دلار رسید.

موفقیت آندرو تجارت‌های آنلاین اش باعث شد که از او درخواست شود تا در کنفرانس ویژه اینترنتی در جولای ۲۰۰۲ سخنرانی کند. در آن سال او یک جوان ناشناس از ایرلند بود که حتی ۲۱ سالش هم نشده بود و جوان‌ترین سخنرانان جلسه به شمار می‌رفت ، اما در تجارت و بازاریابی آنلاین یک فرد بانفوذ ، مورداحترام و شناخته‌شده بود.

پس‌ازآن، آندو استعدادش را برای فروش مجدد مجوزها به کاربرد.

در عرض ۲ سال ۴ محصول باکیفیت بالا دارای حقوق فروش مجدد را وارد بازار کرد. با ارائه هر کالای جدید، آن را به‌دقت به‌طور مدام فهرستی از مشتریان باوفای ثابت  که او را دنبال می‌کنند را ایجاد کرده است.

نتیجه تلاش‌های سخت او این است که هرگاه که محصول جدیدی را وارد بازار می‌کند می‌تواند کاملاً مطمئن باشد که فروش خوبی خواهد داشت و این به‌نوبه خود موفقیت بزرگی است.

آندو در ایرلند زندگی می‌کند اما زمان زیادی را صرف سفر به آمریکا برای شرکت در کنفرانس‌های بازاریابی اینترنتی و یافتن شریک‌های تبلیغاتی جدید می‌کند.

دیدگاه ها بسته شده اند.