در دنیای بازاریابی و تجارت اینترنتی وجود دارد که هرسال شاهد نوآوریهای عظیم و مبهوتکنندهای است استادان این رشته هرساله به موفقیتهای حیرتآوری رسد که شایستگیاش را هم دارند.
برخی از نویسندگان کار خود را در نقشه یک کارآفرینی کوچک شروع کردند ولی تبدیل به نمادهای بازاریابی جهانی شدند.
برخی دیگر هنوز هم خارج از حیطه کاری ایشان کمتر شناختهشدهاند ، اما امروز یک زندگی بدون کار و تلاش رسیدند.
من طیف گسترده از افراد ، در صنایع مختلف با سطوح مختلف مهارت ، برای معرفی، در نظر گرفتهام.
موضوع مهم این است که بدانیم هر مقاله بیان این حقیقت است که فرمول جادویی میتواند در هر کسبوکاری بهکاربرده شود و مهم نیست که شما سرمایه کم برای شروع یکمیلیون دلار است یا فقط کارت اعتباریام است.
فرمول جادویی سودتان را هر بار که استفاده میکنید بهشدت افزایش میدهد.
من از هرکدام از شرکتکنندگان این سؤال را پرسیدم:
- راههایی که افراد میتوانند جمعیت تشنه خود را برای محصولشان پیدا کنند و آنها را راهنمایی کنند چیست؟
- درگذشته چه راههایی مشخص و متفاوت استفاده کردهاید؟
- راههای مختلفی که افراد میتوانند لیوان دوم را به مشتریان خود عرضه کنند چیست؟ پس از فروش اولیه به گل برای اینکه مشتری دوباره برای خرید برگردد؟
شرکتکنندگان مانند فاکس به این سؤالها مستقیم پاسخ داد.
برخی دیگر مانند هیلبرت از من خواست برخی از نوشتههای چاپنشدهاش را که راههای استفاده از فرمول جادویی را نشان میدهد چاق کنم
هر مدخل، ارزش مختص خودش را دارد و اثر آن این است که مانند کارآگاهی که به دنبال رد پا از این قسمتها را دنبال کنید
در مقاله بعد درباره جو شوگرمن که یک افسانه بازاریابی است برای شما خواهیم گفت.